tisdag 23 februari 2010

Trött av dem tröttaste...*jäsp*

Somnade inte förrän efter två igår, älsklingen borta och en tv licens låg man och grubbla på...
Lillsnutten vaknade och jag gick upp lite halv zombie och gjorde som vanligt gröt till honom, när gröten var klar tittade jag på klockan...halv fem...hmm vad gjorde jag uppe S)
Han var ju tyvärr pigg så det var bara att svälja sin trötthet och vara vaken och leka med honom tills han blev trött igen, vilket hände ganska så fort, vid halv sju gick vi och la oss igen...
Men sen så vaknar han igen halv åtta....åååå....så trött, himla unge att vara pigg =)
I vanliga fall brukar han vakna runt sex, vila återigen vid åtta och sova fram till elva....
Så nu sitter man här och bara hoppas på att han visar en liten glimt av trötthet igen, vill såååå gärna sova lite till....

Igår kom syster över med maxmål, mumsigt värre. Kollade lite på os samtidigt som jag råkade sy lite. En tröja/tunika till mig själv...tycker väl den blev sådär, tror den blir perfa när man kommer tillbaka till sin rätta figur ;)
En annan som kom över igår var en tv-licens snubbe...inge glad..varför öppnade jag dörren :(

Jaja hoppas på sömn snarast, ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar