onsdag 27 januari 2010

Snö!

Vilket skit väder! Och av alla dagar väljer vi just denna dag för att gå och storhandla, snacka om att man saknade bil. Snön yrde ner och blåste rakt upp i ansiktet så man inte såg ett dugg, och där gick man med en full rygga, två kassar och barnvagn. Så stolt när man ser tillbaka på det hela! =P

Går lite småsegt med syandet, eller snarare har jag många projekt i luften.
Just nu går jag på en liten sykurs, man tar med sig det man vill sy och frågar om man behöver hjälp. Känns inte som man lär sig så mycket numera men skönt att komma hemifrån och att få sy i lugn och ro ;)
Försöker mig ändå på saker jag inte sytt tidigare, som nu ett par hängslebyxor med infodring, var dock inte särskilt svårt! Fort gick det med så vet inte alls vad jag ska sy nästa gång S)

Sen ska man börja läsa en kurs också, barns utveckling 0-2 år, lät kul och passande tycker jag! Hoppas även få komma in på andra kurser jag sökt inom textil, ser inte så just ut nu men jag hoppas så!

Jaja nu är det läge att väcka den lille och store snutten som vilar lite middag, hej svej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar